قوانین و مقررات فروشگاه لوازم آشپزخانه میموگالری

1. قوانین کلی و عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و مسئولیت بررسی و آگاهی از تغییرات احتمالی بر عهده کاربر است.

2. تعریف مشتری یا کاربر

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام کند.

3. ارتباط الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات سایت استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به ما ایمیل می‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که میمو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

4. سیاست‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه میموگالری به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. ما متعهد می‌شویم که در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کنیم و در این راستا، فناوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهیم.

5. ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- **تکمیل فرم سفارش**: کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

- **ثبت سفارش در شبکه‌های اجتماعی**: کاربری که در دایرکت اینستاگرام و یا واتساپ ثبت سفارش می‌نماید، موظف به ارسال عکس فیش واریزی می‌باشد.

- **لغو سفارش**: پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ کالا توسط کاربر،امکان لغو سفارش وجود ندارد و هیچگونه مبلغی عودت نخواهد شد. پس کاربر موظف است، که دقت لازم را هنگام خرید به کارببرد.

- **بررسی کالاها**: کاربر موظف است کالا را هنگام دریافت از نظر سلامت، بررسی کند .

- **آسیب در حین ارسال**: کالاها از لحاظ فنی و ظاهری چک شده وبه شرط سلامت کالا ارسال می‌گردد.کاربر موظف است کالا را هنگام دریافت بررسی کند و در صورت مشاهده ی مشکل و ایراد در کالا،تا بیست و چهار ساعت فرصت دارد که ادعای خود را مطرح کند و بعد از بررسی موضوع توسط میموگالری، در صورت وجود هرگونه ایرادی در این بازه زمانی مذکور،کاربر حق تعویض کالا را پیدا خواهد کرد.

6. قوانین مربوط به مرجوعی

-امکان مرجوعی کالا وجود ندارد ولی در صورتی که اداره ی پست هنگام ارسال کالا، به کالای مورد نظر آسیب رساند، میموگالری، آن کالا را برای مشتری محترم تعویض میکند. امکان تغییر نوع کالا و یا رنگ و یا سایز وجود ندارد ، صرفا همان کالای آسیب دیده در هنگام ارسال، تعویض میگردد.

7. **مربوط به تعویض کالا**:

-تعویض کالا بعد از پرداخت ، امکان پذیر نمیباشد و کاربر باید دقت لازم را در هنگام سفارش بکار گیرد.برای اطلاعت بیشتر به قوانین مرجوعی و عودت بروید.

-کاربر بعد از سفارش دقت نماید که هیچگونه تغییری در کالای سفارش داده شده انجام نمیشود، نه در جنس ونه در سایز و نه در رنگ.

8. **مربوط به پست و هزینه پستی**:

- **خسارت در حمل و نقل**: تمامی خسارت‌های احتمالی در حمل و نقل سفارشات به عهده فروشگاه میموگالری است.

-هزینه‌های پستی بر عهده مشتری می‌باشد .

-هزینه ی پست میتواند با توجه به اندازه ،حجم کالا و مسافت مورد نظر، متغیر باشد.

9.**قوانین مربوط به پرداخت دومرحله ای (بیعانه)**:

-در صورت خرید کالا به صورت پرداخت دومرحله ای، کالا بعد از تسویه کامل ارسال میشود. زیرا هیچگونه چک یا سفته گرفته نمیشود.

-این نوع پرداخت صرفا برای کمک به کاربران عزیز برای خرید کالای مورد نظرشان با قیمت روز میباشد.

 10. نظرات کاربران

کاربران مجاز به ارسال نظرات توهین‌آمیز و غیرمحترمانه نیستند. در صورت درج نظرات غیرمحترمانه، نظر آنان حذف خواهد شد و از طریق مراجع ذیربط، پیگیری خواهد شد.

11. محتوا

تمامی محتواهای موجود در این سایت متعلق به فروشگاه میموگالری است و هرگونه استفاده از محتواها بدون کسب مجوز قبلی ممنوع می‌باشد و پیگرد قانونی دارد.

12. سیاست قیمت‌گذاری

قیمت‌های ارائه شده در سایت با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کنند. در صورت تغییر قیمت، این موضوع از طریق سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

13. طرح تشویقی پیشنهاد روز

فروشگاه میموگالری ممکن است در بازه‌های زمانی مشخصی طرح‌های تشویقی و پیشنهادات ویژه ارائه دهد که شرایط استفاده از این طرح‌ها در همان زمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

14. نمایندگی

فروشگاه میموگالری هیچ شعبه ی دیگری به جز آدرس مندرج در این سایت ندارد. 

15. اعلام مالکیت تمام بر وب‌سایت

تمامی حقوق و مالکیت این وب‌سایت متعلق به فروشگاه میموگالری می‌باشد.

 16. اعمال قدرت در مورد نقض کنندگان قوانین

در صورت نقض قوانین توسط کاربران، فروشگاه میموگالری حق مسدود کردن حساب کاربری و جلوگیری از دسترسی به محتواهای سایت را دارد. 

17. محدود کردن مسئولیت‌های موسس سایت

مسئولیت‌های موسس سایت به صورت محدود تعیین شده و کاربران با مطالعه قوانین نسبت به این محدودیت‌ها آگاهی پیدا می‌کنند.

18. تعیین قواعد و قوانین حاکم

تمام تعهدات میان هر دو طرف در قراردادهای مجموعه به طور کامل ذکر می‌شود. در صورت نیاز به اصلاح یا حذف قوانین، این موضوع در همین قسمت ذکر خواهد شد.

19.**مربوط به حریم خصوصی**:

-اطلاعات شخصی کاربران حفظ و محافظت می‌شود و تنها برای پردازش سفارش‌ها استفاده می‌شود.

20. **تغییر قیمت‌ها**:

-در صورت تغییر قیمت به علت نوسانات بازار، حق تغییر قیمت برای فروشگاه میموگالری محفوظ است.

21. **احراز هویت**:

-احراز هویت مشتریان از طریق پنل مشتریان در سایت و پیامک انجام می‌شود.

- **مغایرت اطلاعات**: هرگونه مغایرت در اطلاعات و آدرس ثبت شده به عهده فرد ثبت کننده است و هیچگونه مسئولیتی با مجموعه میموگالری نمی‌باشد.

22.**پایان موجودی کالا**:

-در صورت پایان موجودی کالا در فروشگاه میموگالری حتی پس از سفارش‌گذاری، حق کنسل کردن سفارش و استرداد وجه برای فروشگاه محفوظ است.

با رعایت این قوانین و مقررات، می‌توانید از خرید آسان و مطمئن از فروشگاه لوازم آشپزخانه میمو لذت ببرید.